Bästa mattan Ellos

I vardagsrummet har vi mattan London från Ellos i gröngrått, du kan se den inlägget om soffan. Jag tror att den kostade 3990:- i måttet 170x240cm, men jag bad (eller mer tiggde) att min man skulle regga sig på Ellos och få nykundsrabatt som var 50%, så priset hamnade på ett par tusenlappar. Den är tjock, mysig och har vacker lyster. Tyvärr är den slut i den gröngråafärgen, men det finns fina alternativ.
Jag tycker också att Alton mattan är härlig, men de andra i familjen röstade ner mig för att de trodde att flätorna skulle göra svinont att gå på. 

Mattan London har nu kommit i flera våriga färger som rosa, natur och grålila.
 Åh, vet inte vilken jag skulle välja! Natur- safe, men inte så kul, Rosa- men aaaahhh, så härligt romantisk men jag hör nästan redan att mannen lägger sitt veto (ingick tydligen när man blev nykund hos Ellos) och den ljusa lila! Alltså när Lila går mot grått så börjar mina 90-tals kärlekskänslor till färgen väckas till liv och ser du hur fint den smälter in i inredningen? 
Läckert, läckert! 
Antar att lila kommer komma ännu mer i inredningen eftersom den har slagit igenom på klädfronten. Fick just en idé till nästa inlägg! Pusspuss
Matta Alton från Ellos
Matta London från Ellos

Kommentarer

Populära inlägg