Bästa hudvården Dermalogica

Dermalogica Best selling brightening duo

Köpte ett kit på Skincitys rea som jag provade igår och blev kär! Jag kände mig jättefräsch och ren efter, så jag fick ett enormt sug efter att prova mer.

+ PreCleanse- Oljan rengjorde mycket bra och det kändes inte som jag var tvungen att tvätta mig ned någon mer rengörare egentligen. Jämfört med Klairs tog den bättre bort smink och huden kändes inte jobbigt oljig efteråt.

+ Daily microfoliant- lite svår att dosera första gången, men jädrar vilken sprutt på grejerna! Min hy kändes otroligt ren och fick superglow. Resultatet kvarstod nästa dag till och med.

Jag är så positivt överraskad, jag trodde faktiskt att Dermalogica var lite överskattat och inte var så effektiva, men jisses vad jag är såld! Måste köpa fler produkter när jag har råd, kanske unnar mig en ansiktsbehandling med produkterna först.

Tyvärr är den slut på Skincitys eminenta rea, bäst pris nu är på Bangerhead.

Kommentarer

Populära inlägg