Bästa Boozt

Lööööv Boozt för smidiga leverenser! De är alltid snabba med att skicka och har så många olika märken, att jag gärna skickar efter därifrån. Jag skickade efter 3 plagg i onsdags natt, de kom igår.
Det var:
1. Karii Traa Rose halfzip, navy. Så fin och skön, har använt modellen med knappar jättemycket, särskilt när jag är ute och går eller åker skidor på vintern. Jag gillar färgerna och merinoullen i Kari Traas Rose-serie. Lagom tight och lång i small. (Varning däremot för långkalsongerna som är låga i midjan och korta i benen).

2. T-shirt Sunny Beach från Ganni har förföljt mig hela hösten och jag borde köpt den som nyhet, men det blev inte av. Älskar trycket och sunny beaches. Jag blev förvånat att det var flock/ sammetstryck och den är genomskinlig. Skön kvalle i övrigt, liten i storlek (tog medium).

3. Sweatshirt Love från Ganni. Impuls, men blir bra med en skjorta under. Tog en medium eftersom jag gillar dem stora, skulle inte bangat för en i large även om de är normala i storleken. Mysig kvalité, men jag blev förvånad att hjärtat ser rosa ut i det här ljuset. Tror det är rött faktiskt, men det är svårt att se i detta mörker. Nog så.

Nu in i dusch, sen pizza. Dags för mig att planera nya tag imorgon- träning och kost för närmsta tiden.

Kommentarer

Populära inlägg